orası bizi bağlar seni bağlamaz.
ayrıca ağzına küfür çok güzel yakışıyor , kendine yakışanı yapıyorsun .
tebrikler.
Peki bu hakaretleri kim etti ?Bunlarda sana yakışanlarmı..
https://www.r10.net/514843-post103.html https://www.r10.net/514877-post106.html