• 19-05-2008, 10:45:27
    #64
    Kurumsal PLUS
    Dağılmasın konu boşverin bizi
  • 19-05-2008, 11:07:49
    #65
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağılmasın konu boşverin bizi
    Osman Gidip Uyusana artık
  • 19-05-2008, 11:08:04
    #66
    Kurumsal Üye
    SistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir malın mal edilişi önemli değildir insanın satış kabiliyeti ve kendi pazar payı önemlidir.

    Abd dcde aynı sunucu 1 yerde 100 euro bir yerde 150 euro

    Almanya'da aynı sunucu 1 yerde 80 euro bir yerde 120 euro

    Türkiye'de aynı sunucu yine bir yerde 250 ytl bir yerde 180 ytl

    1gb alanı herkes 50 ytlye 30 ytlye satarken ben 250 ytlden satıyorum..

    Önemli olan alış olsaydı o zaman o insanlarında en az 150 ytlden satmaları gerekirdi.
    Hosting satışı ile sunucu satışı bir mi? O 250 ytl yi her ay vermek nere 1 yıllığına vermek nere. Herkes zengin değil bu ülkede ya da herkes çok para kazanmıyor. Bu ekonomik şartlarda ucuza satanlar olmasa kimse bir şeyler öğrenemez ve net fazla gelişemez.
    Mal ediş her zaman önemlidir. Bunu bilmiyorsan git işletme okuyan birilerine sor. Satış kabiliyetin TR kullanıcılara her zaman sökmez. Sadece kurumsal çalışırsın pahalıya satarak.
    Türk insanı sürümden kazanmayı hiç bir zaman öğrenemedi zaten.
  • 19-05-2008, 11:33:47
    #67
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting satışı ile sunucu satışı bir mi? O 250 ytl yi her ay vermek nere 1 yıllığına vermek nere. Herkes zengin değil bu ülkede ya da herkes çok para kazanmıyor. Bu ekonomik şartlarda ucuza satanlar olmasa kimse bir şeyler öğrenemez ve net fazla gelişemez.
    Mal ediş her zaman önemlidir. Bunu bilmiyorsan git işletme okuyan birilerine sor. Satış kabiliyetin TR kullanıcılara her zaman sökmez. Sadece kurumsal çalışırsın pahalıya satarak.
    Türk insanı sürümden kazanmayı hiç bir zaman öğrenemedi zaten.
    Ben iktisat okudum işletme bizden sonra gelir varsa aklına takılan sor cevaplarım.

    Sen dediklerimi yapamıyorsan o senin sorunundur adam sendeki aynı sunucuyu senden yuksek fiyata satabiliyosa sucu kendinde arıcaksın aynı makina aynı piyasa daha ne kaldı geriye fark ?

    Netin geliştiginide gayet net görüyoruz her önüne gelen hacker oluyor her onune gelen ddos yapıyor..

    Biz ihtiyacı olan onlarca insana parasız hizmet verdik destek olduk gelişmeleri için forumdaki bir çok kişi zamanında bizle çalıştı reseller aldı simdi sunucu satıyorlar belki bizden bile daha çok müşterileri var.

    Anlıcağın Aysima bilişim sektöründe hele internet ortamında iş insanın kendinde bitiyor.Senin insanlarla iletişimin zayıfsa halkla ilişkiler oku buda benim sana tavsiyem.
  • 19-05-2008, 11:43:53
    #68
    nixcon dan çektiğimi kimse çekmedi kanımca .... Hitim düştü , üyelerim isyan etti birden bire alt üst oldu tüm sitelerim ...
  • 19-05-2008, 12:09:40
    #69
    Kurumsal Üye
    SistemNetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iktisat okudum işletme bizden sonra gelir varsa aklına takılan sor cevaplarım.

    Sen dediklerimi yapamıyorsan o senin sorunundur adam sendeki aynı sunucuyu senden yuksek fiyata satabiliyosa sucu kendinde arıcaksın aynı makina aynı piyasa daha ne kaldı geriye fark ?

    Netin geliştiginide gayet net görüyoruz her önüne gelen hacker oluyor her onune gelen ddos yapıyor..

    Biz ihtiyacı olan onlarca insana parasız hizmet verdik destek olduk gelişmeleri için forumdaki bir çok kişi zamanında bizle çalıştı reseller aldı simdi sunucu satıyorlar belki bizden bile daha çok müşterileri var.

    Anlıcağın Aysima bilişim sektöründe hele internet ortamında iş insanın kendinde bitiyor.Senin insanlarla iletişimin zayıfsa halkla ilişkiler oku buda benim sana tavsiyem.
    İktisat okumuşsun ama kitabı tersten okumuşsun belli. Hangi iktisat kitabında malın mal edilişinin önemsiz olduğu yazıyor?
    Sen benim malı ucuza satıp satmadığımı nerden biliyorsun ben genel konuşuyorum. Herkesin kendine has fiyatlandırması vardır tutup 1$ karla makine satmıyoruz heralde. Sırf iyi satış yaparım ağzım iyi laf yapar deyipte milleti afedersin enayi yerine koymanın bir anlamı yok.
    Hackerlar olmasa o kullandığın windows bile gelişemezdi. Piyasada herkese ihtiyaç ne yazıkki var.
    Bendeki aynı sunucuyu benim kalitem de benim sattığım fiyata ABD de satan kaç kişi var. Ki biz ABD sunucularında piyasa normlarında satış yapıyoruz. Neyi ne fiyata sattığımı bilmeden becerilerimi ölçemezsin.
  • 19-05-2008, 12:37:16
    #70
    Bir çok şeyi nixconla kazanmama ragmen kazandıklarımı ve dah afazlasını nixconla kaybettim. 2 sene once arkadaşın makınasından shell alıyordum, irc sunucumda 600-700 user oldugunda bütün hub ipleri bloklanıyordu. Ben shellciye aylık 100ytl para veriyordum, 100ytl de kontör almam gerekiyordu her ay. Kapanması iyimi oldu? bence iyi olmadı düzenini kuran herkesi ters köşeye yatırdılar. Hatları geniş geniş kullananlar artık fazla paraya daha kısıtlı hatla devam etmek zorunda kalıyorlar. Neyseki zamanında iyi kurtulmuşum nixcondan. Geçmiş olsun herkese, osman hocam sizde biraz istirahata çekilin. Fazla kafa yorarsanız sıkılırsınız bu işten sıkılıncada sonrası malum
  • 19-05-2008, 12:40:12
    #71
    Kurumsal Üye
    Olan oldu zaten bu saatten sonra tartışmanın pek de bir anlamı yok.
  • 19-05-2008, 13:33:33
    #72
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İktisat okumuşsun ama kitabı tersten okumuşsun belli. Hangi iktisat kitabında malın mal edilişinin önemsiz olduğu yazıyor?
    Sen benim malı ucuza satıp satmadığımı nerden biliyorsun ben genel konuşuyorum. Herkesin kendine has fiyatlandırması vardır tutup 1$ karla makine satmıyoruz heralde. Sırf iyi satış yaparım ağzım iyi laf yapar deyipte milleti afedersin enayi yerine koymanın bir anlamı yok.
    Hackerlar olmasa o kullandığın windows bile gelişemezdi. Piyasada herkese ihtiyaç ne yazıkki var.
    Bendeki aynı sunucuyu benim kalitem de benim sattığım fiyata ABD de satan kaç kişi var. Ki biz ABD sunucularında piyasa normlarında satış yapıyoruz. Neyi ne fiyata sattığımı bilmeden becerilerimi ölçemezsin.
    Konu acarken baskasının konularına yorum yazarken birsey yok ama sizin konunuza yazı yazarken var.Önce farklı fikirlere saygı duymayı öğren.

    Ben abd almanya turkiye için örnek verdim senin kaca sattıgın aldıgın beni alakadar etmez.Güveniyosan bi yerine istersen bedavaya dagıtırsın batana kadar o sana kalmış..

    Hacker kavramı farklıdır.İşi bildigi için yapanlar var bide ondan bundan hosting alıp milletin ekmeğiyle uğraşıp kendini bişey sananlar var.

    İktisadın Temek Kavramları 1 kitabında yazıyor yoksa elinde göndereyim bi incele.

    ''İktisadi düşünme tarzı rasyonel davranış, karar alma sürecinde fayda ve maliyetleri esas alma ve değişimi inceleyen marjinal analiz kavramlarına dayanır.''

    Yani bir malı satarken akılcı davranış ile gelecek zamanda o maldan edeceğin karı maksimize etmektir önemli olan.

    Neyse sonuç olarak sana iktisat dersi vermenin anlamı yok bilmeyen açar bakar öğrenir.Herşeyide bizden beklemeyin.Biraz araştırın.

    Benim seninle herhangi bir sorunum yada alıp verememe gibi bir durumum yok.

    Ama şunu bilin , Ucuz etin yahnisi kötü olur tarzı cümleler dedelerimizin zamanında kaldı ..Artık farklı stratejiler var.

    Herkes istediğini yapmakta özgürdür.Ben cıkarım sunucuları 100 ytlden satarım reklamımı yaparım öbürü cıkar 150 den satar benim reklama ihtiyacım yok der.Buna kimse karısamaz.

    Bakıcağınız nokta karşılığını alıyormuyum ? sorusuna cevap bulmaktır.

    Sürekli büyümek gelişmek istiyorsanız kendinize bana ne faydası var ? sorusunu sorun zamanla belli yerlere geldiğinizi göreceksiniz..