Bir çok şeyi nixconla kazanmama ragmen kazandıklarımı ve dah afazlasını nixconla kaybettim. 2 sene once arkadaşın makınasından shell alıyordum, irc sunucumda 600-700 user oldugunda bütün hub ipleri bloklanıyordu. Ben shellciye aylık 100ytl para veriyordum, 100ytl de kontör almam gerekiyordu her ay. Kapanması iyimi oldu? bence iyi olmadı düzenini kuran herkesi ters köşeye yatırdılar. Hatları geniş geniş kullananlar artık fazla paraya daha kısıtlı hatla devam etmek zorunda kalıyorlar. Neyseki zamanında iyi kurtulmuşum nixcondan. Geçmiş olsun herkese, osman hocam sizde biraz istirahata çekilin. Fazla kafa yorarsanız sıkılırsınız bu işten sıkılıncada sonrası malum