Bir malın mal edilişi önemli değildir insanın satış kabiliyeti ve kendi pazar payı önemlidir.
Abd dcde aynı sunucu 1 yerde 100 euro bir yerde 150 euro
Almanya'da aynı sunucu 1 yerde 80 euro bir yerde 120 euro
Türkiye'de aynı sunucu yine bir yerde 250 ytl bir yerde 180 ytl
1gb alanı herkes 50 ytlye 30 ytlye satarken ben 250 ytlden satıyorum..
Önemli olan alış olsaydı o zaman o insanlarında en az 150 ytlden satmaları gerekirdi.
Hosting satışı ile sunucu satışı bir mi? O 250 ytl yi her ay vermek nere 1 yıllığına vermek nere. Herkes zengin değil bu ülkede ya da herkes çok para kazanmıyor. Bu ekonomik şartlarda ucuza satanlar olmasa kimse bir şeyler öğrenemez ve net fazla gelişemez.
Mal ediş her zaman önemlidir. Bunu bilmiyorsan git işletme okuyan birilerine sor. Satış kabiliyetin TR kullanıcılara her zaman sökmez. Sadece kurumsal çalışırsın pahalıya satarak.
Türk insanı sürümden kazanmayı hiç bir zaman öğrenemedi zaten.