aytug.akdogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●7.351
- 31-01-2007, 17:17:03Üyeliği durduruldukafa yapısı değilde onun devleti aylık 2000 bin eu asgari ücret veririken senin devletin 200 eu veriyor, öldürmüyor ama yaşatmayada yetmiyor. dolayısıyla millet boğazını doyurmayı düşünecek insanlığa ne fayda etsem diye düşüncek hali yokredbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendime ne faydam olabilir diye düşünür, kazanır sonrasında keyfi yerindeyse insanlığıda düşünüverir merak etme sen
- 31-01-2007, 18:17:18Üyeliği durdurulduradminin bi bildiği vardır
r10da kullanmıyorsa başka sitelerinde kullanıyordur burdan gelecek kazanca ihtiyacı yoktur sadece ihtimailler
- 20-06-2009, 21:00:32Üyeliği durdurulduKonuyu hortlatmak gibi olacak ama şu anda sitelerinde çatır çatır adsense koymuşsunuz. Demek ki büyük lokma yiyeceksiniz ama büyük laf etmeyeceksiniz. Her webmaster arkadaşın dönüp dolaşacağı nihai kürkçü dükkanı google adsense tir.CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2009, 21:05:37Üyeliği durdurulduİyi yakalamışsın tebrik ederimleonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nacizane +rep'inide verelim 
Adsende kullansa; Herkes günde bi kez r10'da yayınlanan adsense reklamına tıklasa; ücretli üyelikli bölümlerden ve ücretli üyelik özelliklerinden herkez yararlanır..
Hoş olur-du doğrusu..
parayı veren düdüğü çalmıyor mu 
