CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense hiç kullanmadım kullanmamda.
aptalca bir görünümü var .
üstteki ringofon ve text reklamlar gayet yerinde .
Konuyu hortlatmak gibi olacak ama şu anda sitelerinde çatır çatır adsense koymuşsunuz. Demek ki büyük lokma yiyeceksiniz ama büyük laf etmeyeceksiniz. Her webmaster arkadaşın dönüp dolaşacağı nihai kürkçü dükkanı google adsense tir.