leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu hortlatmak gibi olacak ama şu anda sitelerinde çatır çatır adsense koymuşsun. Demek ki büyük lokma yiyeceksin ama büyük laf etmeyeceksin. Her webmaster arkadaşın dönüp dolaşacağı nihai kürkçü dükkanı google adsense tir.
İyi yakalamışsın tebrik ederim Nacizane +rep'inide verelim

Adsende kullansa; Herkes günde bi kez r10'da yayınlanan adsense reklamına tıklasa; ücretli üyelikli bölümlerden ve ücretli üyelik özelliklerinden herkez yararlanır..

Hoş olur-du doğrusu..