hangimiz tıklarız ki reklamlar olsa ?
ikincisi ise dp nin olayı zaten farklı % bilmem kaçı o reklam gelirlerinin yazı sahibine veriliyor
+ adamların kafa yapısı bizden farklı biz nasıl köşeyi döneriz derken onlar kaliteli içerik nasıl yaparız insanlığa faydamız nasıl dokunur diye düşündükleri için onların webmasterları adsense reklamlarına tıklar ama biz tıklayamayız adam kazanmasın diye
kafa yapısı değilde onun devleti aylık 2000 bin eu asgari ücret veririken senin devletin 200 eu veriyor, öldürmüyor ama yaşatmayada yetmiyor. dolayısıyla millet boğazını doyurmayı düşünecek insanlığa ne fayda etsem diye düşüncek hali yok

kendime ne faydam olabilir diye düşünür, kazanır sonrasında keyfi yerindeyse insanlığıda düşünüverir merak etme sen