• 30-01-2007, 18:27:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net para kazanmak için açılmadı.
    Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
    Benim çizgim Bu :
    "insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)
    Nedense pek gerçekçi gelmedi hacı
  • 30-01-2007, 19:18:24
    #20
    Kruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense pek gerçekçi gelmedi hacı
    gerçekçi gelmeyen nedir ?
  • 30-01-2007, 19:20:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    radmin sen parayı alma üyelere dağıt
  • 30-01-2007, 19:25:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    silveran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin sen parayı alma üyelere dağıt
    eminim reklamlar sitenin aylık giderini anca karşılıyorlardır
  • 30-01-2007, 19:27:21
    #23
    Satan memnun alan memnun konuyu kapatın
  • 30-01-2007, 19:28:57
    #24
    Kruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense pek gerçekçi gelmedi hacı
    Kusura bakma ama arkadaşım, seni inandırmak zorunda değil radmin. Ben radmin'in böyle bir hedef belirlemesini çok beğendim. Hem, Hadisi Şerif'te belirtilen ve radmin'in de işaret ettiği şey yanlış birşey mi? Keşke tüm webmasterlar, insanlığa faydalı siteler hazırlasalar, insanlara yardımcı olsalar. radmin, r10.net ile buna çok güzel bir örnek.

    Saygılarımla...
  • 30-01-2007, 19:32:03
    #25
    Üyeliği durduruldu
    radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ? parayı veren düdüğü çalmıyor mu

    (not:şakaydı son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım )
  • 30-01-2007, 19:34:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    konuyu iyice sulandırdık kitlense iyi olur
  • 30-01-2007, 19:37:30
    #27
    forum siteleri adsense uyumlu değil bence kazandırmıyor deli dananın adsense ile ilgili bir yazısı varmı müthiş bir yazıydı