r10.net para kazanmak için açılmadı.
Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
Benim çizgim Bu :
"insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)
Kusura bakma ama arkadaşım, seni inandırmak zorunda değil radmin. Ben radmin'in böyle bir hedef belirlemesini çok beğendim. Hem, Hadisi Şerif'te belirtilen ve radmin'in de işaret ettiği şey yanlış birşey mi? Keşke tüm webmasterlar, insanlığa faydalı siteler hazırlasalar, insanlara yardımcı olsalar. radmin, r10.net ile buna çok güzel bir örnek.