radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ? parayı veren düdüğü çalmıyor mu

(not:şakaydı son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım )