Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 19:32:03
#25
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ?
parayı veren düdüğü çalmıyor mu
(not:şakaydı
son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım
)