Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 19:18:24
#20
Misafir
Kruis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nedense pek gerçekçi gelmedi hacı
gerçekçi gelmeyen nedir ?