• 30-01-2007, 17:58:12
    #10
    maniakcoder ben google ve adsenseyi çok seviyorum
  • 30-01-2007, 17:59:27
    #11
    webmaster lar reklama tıklamaz
    kafayı adsense ile mi yedin sen
  • 30-01-2007, 18:00:39
    #12
    hangimiz tıklarız ki reklamlar olsa ?

    ikincisi ise dp nin olayı zaten farklı % bilmem kaçı o reklam gelirlerinin yazı sahibine veriliyor

    + adamların kafa yapısı bizden farklı biz nasıl köşeyi döneriz derken onlar kaliteli içerik nasıl yaparız insanlığa faydamız nasıl dokunur diye düşündükleri için onların webmasterları adsense reklamlarına tıklar ama biz tıklayamayız adam kazanmasın diye
  • 30-01-2007, 18:00:43
    #13
    orda nasıl tıklıyor?
  • 30-01-2007, 18:00:48
    #14
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence tıklar ora da webmaster forumu ama aylık 10.000$ geliri var
    Muhammet forumda ıyı ınsanlar dısında bır tonda kotu nıyetlı ınsan vardır.Herkesın dostu oldugu kadar dusmanıda vardır.Radmının bundan baska sıtelerı de var ve onlar pek bılınmıyor oralarda kullanıyordur.Burda kullanırsa 2 gunde banlattırırlar,maalesef durum boyle
  • 30-01-2007, 18:01:35
    #15
    valla ben tıklarım
  • 30-01-2007, 18:02:09
    #16
    aslında doğru bu da AlwaysFc
  • 30-01-2007, 18:13:57
    #17
    bu konuyu çok önceden de konuştuk tartıştık.

    Biz tr de artık sitelerimizi saklamaya,adsense koydugumuzda korkmaya başladık.Siz bu foruma koyalım diyorsunuz. Biz önce ddos u onleyelim yeter.
    Adsense fln koysak inanın suanki
    text reklam+ringofon+ust 468reklam dan kazanılan parayı karşılamaz.
  • 30-01-2007, 18:26:44
    #18
    r10.net para kazanmak için açılmadı.
    Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
    Benim çizgim Bu :
    "insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)