r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●7.351
- 30-01-2007, 18:00:39hangimiz tıklarız ki reklamlar olsa ?
ikincisi ise dp nin olayı zaten farklı % bilmem kaçı o reklam gelirlerinin yazı sahibine veriliyor
+ adamların kafa yapısı bizden farklı biz nasıl köşeyi döneriz derken onlar kaliteli içerik nasıl yaparız insanlığa faydamız nasıl dokunur diye düşündükleri için onların webmasterları adsense reklamlarına tıklar ama biz tıklayamayız adam kazanmasın diye - 30-01-2007, 18:00:48Muhammet forumda ıyı ınsanlar dısında bır tonda kotu nıyetlı ınsan vardır.Herkesın dostu oldugu kadar dusmanıda vardır.Radmının bundan baska sıtelerı de var ve onlar pek bılınmıyor oralarda kullanıyordur.Burda kullanırsa 2 gunde banlattırırlar,maalesef durum boylemuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2007, 18:13:57bu konuyu çok önceden de konuştuk tartıştık.
Biz tr de artık sitelerimizi saklamaya,adsense koydugumuzda korkmaya başladık.Siz bu foruma koyalım diyorsunuz. Biz önce ddos u onleyelim yeter.
Adsense fln koysak inanın suanki
text reklam+ringofon+ust 468reklam dan kazanılan parayı karşılamaz.