r10.net para kazanmak için açılmadı.
Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
Benim çizgim Bu :
"insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)