Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 18:26:44
#18
Misafir
r10.net para kazanmak için açılmadı.
Ben bildiklerimi insanlar ile paylaşmak için açtım.Sağolsun arkadaşlarda yardım etti bugünlere geldi...
Benim çizgim Bu :
"insanların en hayırlısı, insanlara en çok faydası dokunandır" (H.Ş)