bu konuyu çok önceden de konuştuk tartıştık.
Biz tr de artık sitelerimizi saklamaya,adsense koydugumuzda korkmaya başladık.Siz bu foruma koyalım diyorsunuz. Biz önce ddos u onleyelim yeter.
Adsense fln koysak inanın suanki
text reklam+ringofon+ust 468reklam dan kazanılan parayı karşılamaz.