r10.neden adsense kullanmıyo ? - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●
7.351
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
r10.neden adsense kullanmıyo ?
İlk
4
5
6
7
8
9
23-06-2009, 14:09:59
#73
muzrek
ne zaman bizim insanımız başarılı insanları cekmeyi ve yüceltmeyi öğrenirse; ne zaman başarılı insanları aşağı cekmek yerine kendisini yukarı cıkarmayı yeğlerse o zaman r10.net de Adsense kullanır..
İlk
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler