Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
23-06-2009, 14:09:59
#73
muzrek
ne zaman bizim insanımız başarılı insanları cekmeyi ve yüceltmeyi öğrenirse; ne zaman başarılı insanları aşağı cekmek yerine kendisini yukarı cıkarmayı yeğlerse o zaman r10.net de Adsense kullanır..