• 22-06-2009, 13:56:05
    #55
    Üyeliği durduruldu
    google'nin batmasından korkuyodur :P : )

    radmin'in bildiği vardır hakketten ama yoksa koyardı.=)
  • 22-06-2009, 13:59:33
    #56
    Üyeliği durduruldu
    bRk_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google'nin batmasından korkuyodur :P : )
    radmin'in bildiği vardır hakketten ama yoksa koyardı.=)
    google ın parasını almak istemiyodur :P
  • 22-06-2009, 14:04:45
    #57
    Mantıklı aslında. Google FAN sloganıyla yola çıkılmasına rağmen,Adsense kullanılmıyor
  • 22-06-2009, 18:58:28
    #58
    Herkez Biliyor Google Reklamlarını Niye Tıklasın Webmaster Forumu Burası

    Ama Ben İnsalık Namına Tıklardım
  • 22-06-2009, 19:35:03
    #59
    valla helal bunuda hortattınız ya ne diyim size
  • 22-06-2009, 19:56:05
    #60
    r10 u çekemeyenler haksız tıklamadan hesabı kapattırabilir diye almıyordur hem adtesch ten sabit var nasıl olsa gerek yok yani
  • 22-06-2009, 22:28:39
    #61
    Üyeliği durduruldu
    moviedisney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla helal bunuda hortattınız ya ne diyim size
    Hortlaklar cehennemi r10
  • 22-06-2009, 22:39:49
    #62
    Bu sefer 2 senelik konuyu hortlattilar
  • 23-06-2009, 03:39:19
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Konu hortlamış ama şöyle bakalım;
    Benim futbol takımıma pepsi sponsor olsa coca-cola yazılı bir forma giyidirmeme izin verirlermiydi? Hayır hiç sanmıyorum.
    Kişisel notumuda ekleyim bari; <title>Google Fan Webmaster Forum</title> tagları içeren bir sitede Google reklamı olmaması bencede biraz ilginç ama biz r10'u böyle seviyoruz