google'nin batmasından korkuyodur :P : )
radmin'in bildiği vardır hakketten ama yoksa koyardı.=)
r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●7.351
- 22-06-2009, 13:59:33Üyeliği durduruldugoogle ın parasını almak istemiyodur :PbRk_uA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2009, 18:58:28Herkez Biliyor Google Reklamlarını Niye Tıklasın Webmaster Forumu Burası

Ama Ben İnsalık Namına Tıklardım
- 22-06-2009, 22:28:39Üyeliği durdurulduHortlaklar cehennemi r10moviedisney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2009, 03:39:19Üyeliği durdurulduKonu hortlamış ama şöyle bakalım;
Benim futbol takımıma pepsi sponsor olsa coca-cola yazılı bir forma giyidirmeme izin verirlermiydi? Hayır hiç sanmıyorum.
Kişisel notumuda ekleyim bari; <title>Google Fan Webmaster Forum</title> tagları içeren bir sitede Google reklamı olmaması bencede biraz ilginç ama biz r10'u böyle seviyoruz
