Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
22-06-2009, 13:56:05
#55
bRk_uA
Üyeliği durduruldu
google'nin batmasından korkuyodur :P : )
radmin'in bildiği vardır hakketten ama yoksa koyardı.=)