Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
22-06-2009, 18:58:28
#58
Mutlubiter
Herkez Biliyor Google Reklamlarını Niye Tıklasın Webmaster Forumu Burası
Ama Ben İnsalık Namına Tıklardım