Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
22-06-2009, 19:56:05
#60
McCOY35
r10 u çekemeyenler haksız tıklamadan hesabı kapattırabilir diye almıyordur hem adtesch ten sabit var nasıl olsa gerek yok yani