Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
22-06-2009, 13:59:33
#56
seodosyasi
Üyeliği durduruldu
bRk_uA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google'nin batmasından korkuyodur :P : )
radmin'in bildiği vardır hakketten ama yoksa koyardı.=)
google ın parasını almak istemiyodur :P