r10.neden adsense kullanmıyo ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.neden adsense kullanmıyo ?
72
●
7.351
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
r10.neden adsense kullanmıyo ?
1
2
3
4
5
6
Son
30-01-2007, 17:51:03
#1
muhammed
arkadaşlar r10 neden adsense kullanmıyo digitalpoint ayda 10.000$ kazanıyomuş
r10 bence o siteden daha iyi ve daha aktif webmasterler de bilinçlidir bu konuda
bence r10 adsense kullansa iyi para geliri olur
sizce?
30-01-2007, 17:53:04
#2
CaLViN
adsense hiç kullanmadım kullanmamda.
aptalca bir görünümü var .
üstteki ringofon ve text reklamlar gayet yerinde .
30-01-2007, 17:54:25
#3
Labidu
Misafir
muhammed çok hızlı gidiyorsun biraz yavaş
30-01-2007, 17:54:26
#4
muhammed
ama adsense,adwords,hosting ve domain gibi kelimelere iyi para veriyo bu bölümden kullancı tıklar.
30-01-2007, 17:55:13
#5
muhammed
bugün hazlandım biraz
30-01-2007, 17:55:16
#6
tolgahat
Üyeliği durduruldu
Burada adsense reklamına kim tıklarki ?
30-01-2007, 17:56:16
#7
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
yerinde kullanırsan bal gibi de tık alır dp nasıl yapıyor sanıyorsunz
adamlar webmasterlara yarayan içerikte reklamlar alıyorlar 10.000$ de kapıyorlar
30-01-2007, 17:56:39
#8
maniakcoder
muhammed adsense senin başına vurmuş
...
30-01-2007, 17:57:28
#9
muhammed
bence tıklar ora da webmaster forumu ama aylık 10.000$ geliri var
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler