Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 17:53:04
#2
CaLViN
adsense hiç kullanmadım kullanmamda.
aptalca bir görünümü var .
üstteki ringofon ve text reklamlar gayet yerinde .