arkadaşlar r10 neden adsense kullanmıyo digitalpoint ayda 10.000$ kazanıyomuş

r10 bence o siteden daha iyi ve daha aktif webmasterler de bilinçlidir bu konuda

bence r10 adsense kullansa iyi para geliri olur

sizce?