Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 17:51:03
#1
muhammed
arkadaşlar r10 neden adsense kullanmıyo digitalpoint ayda 10.000$ kazanıyomuş
r10 bence o siteden daha iyi ve daha aktif webmasterler de bilinçlidir bu konuda
bence r10 adsense kullansa iyi para geliri olur
sizce?