Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 17:56:16
#7
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
yerinde kullanırsan bal gibi de tık alır dp nasıl yapıyor sanıyorsunz
adamlar webmasterlara yarayan içerikte reklamlar alıyorlar 10.000$ de kapıyorlar