hangimiz tıklarız ki reklamlar olsa ?

ikincisi ise dp nin olayı zaten farklı % bilmem kaçı o reklam gelirlerinin yazı sahibine veriliyor

+ adamların kafa yapısı bizden farklı biz nasıl köşeyi döneriz derken onlar kaliteli içerik nasıl yaparız insanlığa faydamız nasıl dokunur diye düşündükleri için onların webmasterları adsense reklamlarına tıklar ama biz tıklayamayız adam kazanmasın diye