muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence tıklar ora da webmaster forumu ama aylık 10.000$ geliri var
Muhammet forumda ıyı ınsanlar dısında bır tonda kotu nıyetlı ınsan vardır.Herkesın dostu oldugu kadar dusmanıda vardır.Radmının bundan baska sıtelerı de var ve onlar pek bılınmıyor oralarda kullanıyordur.Burda kullanırsa 2 gunde banlattırırlar,maalesef durum boyle