Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
30-01-2007, 19:25:14
#22
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
silveran adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin sen parayı alma üyelere dağıt
eminim reklamlar sitenin aylık giderini anca karşılıyorlardır