radmin madem para kazanmak açmadın bu forumu neden gold üyelik diye bir şey kurdun ?

parayı veren düdüğü çalmıyor mu

(not:şakaydı

son 3 günde 2 kere ard arda ban yedim,iki dk soluklanayım

)
Ben neden banlanmıyorum.. Üyelik Tarihi: 30-07-2005 1,5 olacak ve haftada en az 5 gun burdayımdır..Sucun olunca banlanıyosun bencede banlanmalı..Vip üyelik forum gelişimi açısından iyi ve her önüne gelenin girmeyeceği bi yer..