Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
31-01-2007, 18:01:42
#39
KuRSuN
r10 Adsenseden Banlı Olmasin?=
Birde Arka plan çalişiyor olabilir. Her ustanın bir Arka kapisi vardir