Konu
r10.neden adsense kullanmıyo ?
31-01-2007, 18:17:18
#41
Ekselans__
Üyeliği durduruldu
radminin bi bildiği vardır
r10da kullanmıyorsa başka sitelerinde kullanıyordur burdan gelecek kazanca ihtiyacı yoktur sadece ihtimailler