Şunu İfade Etmek İsterim ;
Mars Veri merkezi Türkiyenin En büyük verimerkezlerinden biri ve türkiyenin en iyi alt yapısına sahip verimerkezleri arasında.
sizce onlar bu hizmeti bu şekilde veriyorsa bu kadar büyümeyi nasıl başardılar ?
Şikayet konusunda bakarsanız gerekli dedlillerde var.
(Bu arada Dediğim Gibi İkizTelekom U Tanımam Ve Bugune Kadar bir Ticaretimde olmadı)
İade sorunu bir bakarmısınız?
167
●8.024
- 11-01-2011, 22:04:11sen hiç mars telekomla calıştın mı?TreeNiTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 22:09:39Üyeliği durdurulduDonanımı sen göndermişsin, yazılımı sen bulmuşsun kurmuşsun/kurdurmuşsun, ikiz telekom sana sadece hat, elektrik ve IP veriyor. İkiz telekom'un nasıl bir bilgisizliği olabilir ki senin makinanın ram'ini, işlemcisi bu kadar kullandıracak?SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 22:15:45farzı misal edelim arkadaş diğer datacenter daki makınasında ne kuruluysa aynısı bunda da kurulu. bunda belliki kişisel bi problem yok.diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor. Sen hattı bağlarken ordamıydın ki bu dar savunuyorsun ikiz telekomu ?cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 22:17:17CsTiryakisi;
Paranın kolay kazanılmadığından bahsetmişsin. 1.si oyun hosting işi yapıyorsun, sattığın hlds tabanlı hiç bir oyuna %99.9 fatura kesmiyorsun burada şikayet ediyorsun. Ekran görüntüsüne göre 30-35 civarında cs sunucusu satmışsın, her ay devletten 400 lıranın kdvsini ödememişsin burada milleti karalamaya çalışıyorsun. Bunun dışında sen 4 gb ramli bir makinadan 35 tane sunucu açarsan ki gözüken o kadar, o alet patlar. 2 gram olmayan teknik bilginizle ağlanmayın. - 11-01-2011, 22:18:17Donanımı ben gönderdim fakat yazılımı ikiz telekom sağladı zaten benim ön planda düşündüğüm şeyde yazılım idi ama emin değilim emin olsam zaten yazardım su donanım ve işletim sistemini gecelim cünkü konuda defalarca verilen hizmetten şikayetci olmadıgımı belirtim bu konuyuda iade ile ilgili actım eğer bunu tek seferde anlıyacak ve idraak edecek kadar kapasiteye sahip değilseniz lütfen tüm konuyu baştan okuyun!cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2011, 22:18:42Hidayet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman cstiryakisine bi soralım sen ikiz telekomdan fatura aldın mı ? - 11-01-2011, 22:19:59Üyeliği durdurulduOlayın teknik analizini çok süper yapmışsınız,SBOOTCAMP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Diğer tarafta taş gibi çalışıyor işliyor/işletiyor burda problem cıkıyor"
Teknik seviyeniz bu kadarsa hiç konuşmayın, cahil konumuna düşüyorsunuz.
Evet hattı bağlarken oradaydım çok merak ediyorsan. - 11-01-2011, 22:21:46ben senden şüpheliyim zaten. Nesisin kankasımı kardeşimi sokak arkadaşımı okul arkadaşımı. Gerçekler dile gelince zaten hemen olaya teknik seviye kapasite giriyor.cemoka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle