• 20-10-2012, 15:57:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android
    Sıradan Her çin telefonunda bile bulunabilen..
    Kastımı ress atan..
    Güncellemeleri modelden modele değişen ,
    İOS çakması sistemdir.

    Güç kaybeden firmalar direk androidçi oluyor. Ama bakınız nokia inatla geçmiyor çünkü adamlar kalitenin peşinde


    Htc Onex s2 s3 vs vs vs hepsinin tek farkı şekli..


    Bir iphone olmaları için çok uğraşmaları lazım.


    Ayrıca fiyatı isterse 3bin olsn 6 ay sonra 1200 e alırsınız. Ama iphone 3G bile şuan ikinci elleri 300-400 arasında aradaki kalite farkını siz söyleyin.

    Dünyanın en iyi telefonu denilen s3 2000 tlden 999tl düştü..

    Andorid, çakma sistem değildir. Geliştirilebilir sistemdir. Bi' nevi pardus gibi düşünün. Gerçi pardusu durdurdular artık.

    Nokia inatla geçmiyor demişsiniz. Dediğiniz Nokia daha yeni Symbian'dan kurtulup Windows'a geçmiyor mu? Konuşuyorsunuz bilip bilmeden.

    Kastımı reset atan demişsiniz, bu telefonla alakalı. Asus diyorum ben, başkası ilgilendirmez. Bu sistemdeki bir telefonda kasma olacağını sanmıyorum. Çünkü iPhone'dan kat kat performanslı bir işletim sistemine sahip.

    Asus'un hangi anakartının pat pat düştüğünü gördünüz? ASUS diyorum samsung diyorsunuz. Ne içtiniz?
  • 20-10-2012, 15:58:12
    #20
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.

    IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.

    Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.

    Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.

    Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm
    İphone'u pahalı olduğu içinde alan var, İos olduğu içinde, Siz yani İphone düşmanları bırakında isteyen istediğini alsın, senin cebinden almıyor kimse merak etme, Ben Jettaya biniyorum Çıkıpta *** sırf yıldızı var diye mercedese biniyorlar desem sanane derler, senmi verdin parasını. bu işte öyle. kendi kazandığın parayla git asus al ama iphonela kıyaslamadan önce biraz kullan, veya kimseye iphone alma deme. bu iş yorumlara bakmaz
  • 20-10-2012, 15:59:42
    #21
    Üyeliği durduruldu
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone'u pahalı olduğu içinde alan var, İos olduğu içinde, Siz yani İphone düşmanları bırakında isteyen istediğini alsın, senin cebinden almıyor kimse merak etme, Ben Jettaya biniyorum Çıkıpta *** sırf yıldızı var diye mercedese biniyorlar desem sanane derler, senmi verdin parasını. bu işte öyle. kendi kazandığın parayla git asus al ama iphonela kıyaslamadan önce biraz kullan, veya kimseye iphone alma deme. bu iş yorumlara bakmaz
    Yahu banane parasından arkadaşım kendi kendine konuşuyorsun yorumlarına baktımda yok samsungçu gelmesin felan. Ben samsungcu felan değilim.

    İYİ NİYETLİ birisi olarak o fiyata çok daha iyi bir telefon alabileceğini söylüyorum.

    iPhone kullandım diyorum, ne saçmalıyorsun hala anlamış değilim.

    Buyrun siz iPhonecilere yenileyip kakalama stilleri;

  • 20-10-2012, 16:04:54
    #22
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Andorid, çakma sistem değildir. Geliştirilebilir sistemdir. Bi' nevi pardus gibi düşünün. Gerçi pardusu durdurdular artık.

    Nokia inatla geçmiyor demişsiniz. Dediğiniz Nokia daha yeni Symbian'dan kurtulup Windows'a geçmiyor mu? Konuşuyorsunuz bilip bilmeden.

    Kastımı reset atan demişsiniz, bu telefonla alakalı. Asus diyorum ben, başkası ilgilendirmez. Bu sistemdeki bir telefonda kasma olacağını sanmıyorum. Çünkü iPhone'dan kat kat performanslı bir işletim sistemine sahip.

    Asus'un hangi anakartının pat pat düştüğünü gördünüz? ASUS diyorum samsung diyorsunuz. Ne içtiniz?
    Asus dediğiniz telefon daha pazarda yok siz ne içtinizki çıkmamış telefonu savunuyorsunuz Şuan piyasada olan en iyi android telefon samsung s3 olduğuna göre onla karşılaştırma yaparım.
    Ayrıca ios 1ghz ile s3 yerinden oynatmıştır.
    Asus isterse 10ghz yapsın yinede bir iphone olamaz . Sadece taklitçi Android olur ,google amcası ne derse onu yapmak zorunda kalan , ezik firmalardan olur.

    Nokia W8 ile anlaşma yaptı en azından kaliteli windows firmasını arkasına alarak farkını ortaya koydu . Piyasayda bildiğim kadarı ile 3-4tane yeni telefon çıkardı . Bu telefonlar bile androidi sollar


    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu banane parasından arkadaşım kendi kendine konuşuyorsun yorumlarına baktımda yok samsungçu gelmesin felan. Ben samsungcu felan değilim.

    İYİ NİYETLİ birisi olarak o fiyata çok daha iyi bir telefon alabileceğini söylüyorum.

    iPhone kullandım diyorum, ne saçmalıyorsun hala anlamış değilim.

    Buyrun siz iPhonecilere yenileyip kakalama stilleri;


    Biz buna kalite diyoruz . Adamlar piyasayı sadece 2G 3G 3GS 4 4s ve iphone 5 ile dağıtıyor. Şekil değiştirme kaygısı olan bi firma olmadığını diğer apple ürünlerinde görebilirsiniz .
  • 20-10-2012, 16:11:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus dediğiniz telefon daha pazarda yok siz ne içtinizki çıkmamış telefonu savunuyorsunuz Şuan piyasada olan en iyi android telefon samsung s3 olduğuna göre onla karşılaştırma yaparım.
    Ayrıca ios 1ghz ile s3 yerinden oynatmıştır.
    Asus isterse 10ghz yapsın yinede bir iphone olamaz . Sadece taklitçi Android olur ,google amcası ne derse onu yapmak zorunda kalan , ezik firmalardan olur.

    Nokia W8 ile anlaşma yaptı en azından kaliteli windows firmasını arkasına alarak farkını ortaya koydu . Piyasayda bildiğim kadarı ile 3-4tane yeni telefon çıkardı . Bu telefonlar bile androidi sollar

    Biz buna kalite diyoruz . Adamlar piyasayı sadece 2G 3G 3GS 4 4s ve iphone 5 ile dağıtıyor. Şekil değiştirme kaygısı olan bi firma olmadığını diğer apple ürünlerinde görebilirsiniz .
    Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

    Çıkmamış dediğiniz telefon;

    ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

    Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

    Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil
  • 20-10-2012, 16:18:57
    #24
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

    Çıkmamış dediğiniz telefon;

    ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

    Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

    Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil
    5 dk eline almakla iphone kullanmışmı oluyosun

    5 6 ay iphone 4 veya 4s kullanmadığın belli,neyin mücadelesini veriyosun isteyen istediği telefonu alsın. Kimi parası çok diye iphone alır, kimi İos için alır,alamayanlarda senin gibi savunur durur yıllardır diğer telefonları.
    Arkadaşım s3 alacaktı ona 4s aldırdım,şuan daha önce kullandığı telefonlar acaba telefonmu diye düşünüyor. S3 kullanana saygı duyarım ama asla almam sende asustan kar sağlamıyosan boşver bu boş lafları, önce bir iphone sahibi ol 5 6 ay kullan sonra deki övdüğünüz iphone 5 para etmez.
  • 20-10-2012, 16:24:43
    #25
    Üyeliği durduruldu
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 dk eline almakla iphone kullanmışmı oluyosun

    5 6 ay iphone 4 veya 4s kullanmadığın belli,neyin mücadelesini veriyosun isteyen istediği telefonu alsın. Kimi parası çok diye iphone alır, kimi İos için alır,alamayanlarda senin gibi savunur durur yıllardır diğer telefonları.
    Arkadaşım s3 alacaktı ona 4s aldırdım,şuan daha önce kullandığı telefonlar acaba telefonmu diye düşünüyor. S3 kullanana saygı duyarım ama asla almam sende asustan kar sağlamıyosan boşver bu boş lafları, önce bir iphone sahibi ol 5 6 ay kullan sonra deki övdüğünüz iphone 5 para etmez.
    Mücadele veren sensin farkındamısın ben sadece söyledim diyorum.

    İsteyen alsın ben almasın demiyorum sadece böyle bir telefon çıkacak ve bütçenizi daha iyi kullanabilirsiniz dedim. Yarası olan gocunur.

    Bende samsung wawe II var ama kullanmıyordum işime yaramıyordu özellikleri. Şimdi asusun çıkmasını bekliyorum. Alanım SEO, ASUS SEOyla uğraşanlara para veriyor o yüzden asus diyorum.

    Alamayanlar dediğin adamın 325 liralık stoğu var, normalde söylememde kendin kaşınıyorsun

    Neyse, siz HALA S3 diyorsunuz. Ben diyom çanakkale boğazı, sen diyon yandı dilimin ağzı.

    ekleme:

    Ha şimdi sen samsung kullanıyorum diye sataşırsın, ben samsungla ilgili hiçbir yorum atmadım sen s3 cart curt dedin. Tam tersine Asusun yanında samsungun kötü olduğunu yazdım.

    Wawe II ' yi parayla almadım, Fawori'den 15.000 TL lik boya aldığında yanında hediye olarak veriyorlardı.

    LG notebook
    Samsung Wawe II
    Vestel LCD Duvar TV'si
    Vestel LCD HDMI Büyük TV
    LG FLATRON W1954S 2 adet LCD PC ekranı

    Bunları verdiler.

    Araştırabilirsin dilediğin gibi. Alım yaptığımız yer DMR INŞAAT

    Konudaki son yorumumdur.

    Tekrar konu sahibine söylüyorum, bütçenizi idareli kullanmak isterseniz beklemenizi öneririm.
  • 20-10-2012, 17:02:37
    #26
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

    Çıkmamış dediğiniz telefon;

    ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

    Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

    Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil
    Sorun burda işte dünyanın en işlemcisi dünyanın en iyi rami vs vs vs ne yaparlarsa yapsınlar İOS olamazlar fark burda .

    Örneğin Maclerde normal pclerdeki aynı özellik var ama aradaki fark kendi yazılımı .

    Asus istediğini yapsın içine android 4 koyucak . 300-400 mb ram kullanımı olucak telefon 4-5 programda kasmaya başlıyacak ress atıcak vs vs vs diye devam edicek sonra millet custom rom aramaya başlıcak ...


    Şuana kadar çıkıp 1 kişinin off iphone çok kasıyor custom rom var mı diyen çıktımı ?
  • 20-10-2012, 17:07:26
    #27
    Neyin tartismasını yapıyorsunuz adamın konusunu ziyan etmissiniz isteyen istediğini alır. Adam aradığı telefonu yazmış siz telefon öneriyorsunuz


    Sent from my iPhone using Tapatalk