• 20-10-2012, 14:31:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Telefonlar ikiye ayrılır iPhone ve diğerleri..
  • 20-10-2012, 14:32:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    http://www.iphonealsat.com/105-iphone-5/1/listings.html

    buradan ilanlara bakabilirsiniz. Pasaport kaydı ve unlock işlemleriniz için yardımcı olabilirim.
  • 20-10-2012, 14:36:52
    #12
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 ekimde bir sorun cıkmmazsa istanbula 3 tane iphone 5 geliyor. Elime gecince satısa cıkaracagım. Almamış olursanız o tarihe kadar pm atarım.
    elinize geçince teklifinizi iletiniz.
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.iphonealsat.com/105-iphone-5/1/listings.html

    buradan ilanlara bakabilirsiniz. Pasaport kaydı ve unlock işlemleriniz için yardımcı olabilirim.
    hocam buraya bakdım biriyle iletişime geçtim hatta ama adama güvenmedim ondan dolayı buraya konu açmıştım.
  • 20-10-2012, 14:48:22
    #13
    Softurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonlar ikiye ayrılır iPhone ve diğerleri..
    Samsungcuları konuda istemiyoruz,yoksa kızışır söylim
  • 20-10-2012, 14:50:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsungcuları konuda istemiyoruz,yoksa kızışır söylim
    Telefonlar 3'e ayrılır iPhone, Galaxy ve Diğerleri
  • 20-10-2012, 15:33:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone kullansaydın böyle demezsin. İphone bir dünya

    Neyi dünya hocam neyin kafasını yaşıyorsun?

    Sürümlerde güncellemeleri yapıp elmayla hava atmak uğruna kakalamak mı dünya? Yada bakın benim elmam var diye göstermek mi dünya?

    Tamamen kısıtlı bir sistem ne verirseniz onu kullanıyorsunuz.

    Asus padfone 2 'yi bi araştırın derim. Iphone'den kat kat iyi.

    13 megapixel 60 fps kamerası
    Özel ses sistemi
    135 gram ağırlığı

    ve

    The fastest Qualcomm® Snapdragon™ S4 quad-core CPU at 1.5GHz with 2GB RAM.

    özelliği yeter. Snapdragon'u bi araştırın derim

    550 nits super IPS+ ekranıda yeterli olur umarım.

    hayırlı forumlar size

    edit:

    bu arada padfone 2, htc one x , galaxy s3 ve galaxy tab2 yi geride bırakan bir telefondur.
  • 20-10-2012, 15:44:53
    #16
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi dünya hocam neyin kafasını yaşıyorsun?

    Sürümlerde güncellemeleri yapıp elmayla hava atmak uğruna kakalamak mı dünya? Yada bakın benim elmam var diye göstermek mi dünya?

    Tamamen kısıtlı bir sistem ne verirseniz onu kullanıyorsunuz.

    Asus padfone 2 'yi bi araştırın derim. Iphone'den kat kat iyi.

    13 megapixel 60 fps kamerası
    Özel ses sistemi
    135 gram ağırlığı

    ve

    The fastest Qualcomm® Snapdragon™ S4 quad-core CPU at 1.5GHz with 2GB RAM.

    özelliği yeter. Snapdragon'u bi araştırın derim

    550 nits super IPS+ ekranıda yeterli olur umarım.

    hayırlı forumlar size

    edit:

    bu arada padfone 2, htc one x , galaxy s3 ve galaxy tab2 yi geride bırakan bir telefondur.
    İphone'nu İphone yapan şey donanım değil siz halen oradamısınız? İphone eğer en tepedeyse bunun sebebi İos tur, Galaxy s4 çıksa 16 çekirdek işlemcide koysa benim için hiçbir önemi yok,jettaya binip Mercedesi kötüleyemem. onun yıldızı var alan bazı kişiler mercedes diye alabilir,peugeot 3008 de mercedes b serisi kafa kayaca kapışır donanımda ama sorsan herkes mercedes der.

    Arabada Almanlar 1-0 önde herzaman güvenlikle konforla, direksiyonu tutmanla kaliteyi hissedersin, İşte iphone da öyle birşey. Eline alır İcloud'u kullanırsın İos'u kullanırsın ozaman İphone ve diğerleri dersin.

    Kullanmadan sadece yorumlara bakanlara sadece gülüyorum. Okadar!
  • 20-10-2012, 15:50:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone'nu İphone yapan şey donanım değil siz halen oradamısınız? İphone eğer en tepedeyse bunun sebebi İos tur, Galaxy s4 çıksa 16 çekirdek işlemcide koysa benim için hiçbir önemi yok,jettaya binip Mercedesi kötüleyemem. onun yıldızı var alan bazı kişiler mercedes diye alabilir,peugeot 3008 de mercedes b serisi kafa kayaca kapışır donanımda ama sorsan herkes mercedes der.

    Arabada Almanlar 1-0 önde herzaman güvenlikle konforla, direksiyonu tutmanla kaliteyi hissedersin, İşte iphone da öyle birşey. Eline alır İcloud'u kullanırsın İos'u kullanırsın ozaman İphone ve diğerleri dersin.

    Kullanmadan sadece yorumlara bakanlara sadece gülüyorum. Okadar!
    Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.

    IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.

    Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.

    Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.

    Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm
  • 20-10-2012, 15:54:29
    #18
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.

    IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.

    Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.

    Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.

    Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm
    Android
    Sıradan Her çin telefonunda bile bulunabilen..
    Kastımı ress atan..
    Güncellemeleri modelden modele değişen ,
    İOS çakması sistemdir.

    Güç kaybeden firmalar direk androidçi oluyor. Ama bakınız nokia inatla geçmiyor çünkü adamlar kalitenin peşinde


    Htc Onex s2 s3 vs vs vs hepsinin tek farkı şekli..


    Bir iphone olmaları için çok uğraşmaları lazım.


    Ayrıca fiyatı isterse 3bin olsun , 6 ay sonra 1200 e alırsınız. Ama iphone 3G bile şuan ikinci elleri 300-400 arasında, aradaki kalite farkı bu işte.

    Dünyanın en iyi telefonu denilen s3 , 2bin tlden 999tl düştü..