Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.
IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.
Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.
Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.
Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm
Android
Sıradan Her çin telefonunda bile bulunabilen..
Kastımı ress atan..
Güncellemeleri modelden modele değişen ,
İOS çakması sistemdir.
Güç kaybeden firmalar direk androidçi oluyor. Ama bakınız nokia inatla geçmiyor çünkü adamlar kalitenin peşinde
Htc Onex s2 s3 vs vs vs hepsinin tek farkı şekli..
Bir iphone olmaları için çok uğraşmaları lazım.
Ayrıca fiyatı isterse 3bin olsun , 6 ay sonra 1200 e alırsınız. Ama iphone 3G bile şuan ikinci elleri 300-400 arasında, aradaki kalite farkı bu işte.
Dünyanın en iyi telefonu denilen s3 , 2bin tlden 999tl düştü..