• 20-10-2012, 17:07:50
    #28
    Üyeliği durduruldu
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun burda işte dünyanın en işlemcisi dünyanın en iyi rami vs vs vs ne yaparlarsa yapsınlar İOS olamazlar fark burda .

    Örneğin Maclerde normal pclerdeki aynı özellik var ama aradaki fark kendi yazılımı .

    Asus istediğini yapsın içine android 4 koyucak . 300-400 mb ram kullanımı olucak telefon 4-5 programda kasmaya başlıyacak ress atıcak vs vs vs diye devam edicek sonra millet custom rom aramaya başlıcak ...


    Şuana kadar çıkıp 1 kişinin off iphone çok kasıyor custom rom var mı diyen çıktımı ?
    Canım kardeşim, sen kendin diyorsun beya IOS kadar sınırlanamaz diye

    Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.

    Hayırlı forumlar.
  • 20-10-2012, 17:16:04
    #29
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım kardeşim, sen kendin diyorsun beya IOS kadar sınırlanamaz diye

    Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.

    Hayırlı forumlar.
    performans androidle buluşunca olacakları söylüyorum Bencede Android ve iphone kullanmayan biri olarak baya iddalı konuşuyorsunuz , Seviyenizi yükseltirseniz fikirlernizi alabilirim.


    Bu arada sanal pazarda 2200e satanlar var . Onlarla bi konuş istersen
    http://www.sanalpazar.com/Apple-Ipho...nu__isp4796933

    ben iphone 5 32gb modelini 1732 tl ye aldım 1kasım gibi elimde olucak yurt dışında tanıdığınız varsa boşa fark ödemeyin
  • 20-10-2012, 17:30:08
    #30
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben iphone 5 32gb modelini 1732 tl ye aldım 1kasım gibi elimde olucak yurt dışında tanıdığınız varsa boşa fark ödemeyin
    Varsa bi tanıdık banada ayarlasana
  • 21-10-2012, 03:55:49
    #31
    arkadaşlar konu epey dağalmış hala aranmaktadır...
  • 21-10-2012, 04:03:45
    #32
    giresunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konu epey dağalmış hala aranmaktadır...
    Orjinal faturalısı 3000TL

    Kayıtsız getirenlerde Türkiye piyasasında fiyat oturmasını bekliyor ve sanırım 5S için sinyal verildi bu sürece dek stok sıkıntısı sürecektir...

    Umarım kısa zamanda bulursunuz aradığınızı
  • 21-10-2012, 04:05:49
    #33
    Iphone çok pis düşecek diyorlar piyasada ama hayirlisi.
  • 21-10-2012, 06:39:20
    #34
    tiklagel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone çok pis düşecek diyorlar piyasada ama hayirlisi.
    internet sitesindeki fiyatlar düşmedikçe piyasa yüksek kalır.
  • 22-10-2012, 00:07:38
    #35
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    performans androidle buluşunca olacakları söylüyorum Bencede Android ve iphone kullanmayan biri olarak baya iddalı konuşuyorsunuz , Seviyenizi yükseltirseniz fikirlernizi alabilirim.


    Bu arada sanal pazarda 2200e satanlar var . Onlarla bi konuş istersen
    http://www.sanalpazar.com/Apple-Ipho...nu__isp4796933

    ben iphone 5 32gb modelini 1732 tl ye aldım 1kasım gibi elimde olucak yurt dışında tanıdığınız varsa boşa fark ödemeyin
    hocam sanalpazardaki 29 unda teslim edecekmiş
  • 22-10-2012, 01:23:08
    #36
    giresunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sanalpazardaki 29 unda teslim edecekmiş
    Zaten hocam bugün alsanız bayram tatili araya girdiği için 30 ndan snra alabilirsiniz