gokhanua adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.
Hayırlı forumlar.
51
●3.060

Bencede Android ve iphone kullanmayan biri olarak baya iddalı konuşuyorsunuz , Seviyenizi yükseltirseniz fikirlernizi alabilirim.