gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun burda işte dünyanın en işlemcisi dünyanın en iyi rami vs vs vs ne yaparlarsa yapsınlar İOS olamazlar fark burda .

Örneğin Maclerde normal pclerdeki aynı özellik var ama aradaki fark kendi yazılımı .

Asus istediğini yapsın içine android 4 koyucak . 300-400 mb ram kullanımı olucak telefon 4-5 programda kasmaya başlıyacak ress atıcak vs vs vs diye devam edicek sonra millet custom rom aramaya başlıcak ...


Şuana kadar çıkıp 1 kişinin off iphone çok kasıyor custom rom var mı diyen çıktımı ?
Canım kardeşim, sen kendin diyorsun beya IOS kadar sınırlanamaz diye

Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.

Hayırlı forumlar.