Zaten hocam bugün alsanız bayram tatili araya girdiği için 30 ndan snra alabilirsiniz
bayram tatili çarşamba öğleden sonra baslıyor bildiğim kadarıyla bu gün alsak gelir
ama siz bulma süremi falan kattıysanız o konuda haklısınız bayramdan sonrayı bulur
Abim kullanıyor, 4ten tek farkı ekranının biraz büyük olması ve tavsiye etmiyorum telefonu iki elinizde kullanabiliyorsunuz iphone3-4 gibi tek elle avuç içinde baş parmak ile kullanılmıyor