• 20-10-2012, 00:19:11
    #1
    merhaba arkadaşlar ne zamandır iphone 5 almak istiyorum ama bi türlü bulamadım bulsamda güvenemedim.sim kilitsiz pasoport kayıtlı olarak sanalpazar üzerinden ürün alınacakdır.güven en büyük şartımdır..
  • 20-10-2012, 10:05:56
    #2
    konuya birisi yazar oda en az 2000 tl der, biraz bekle bence, bende beklemedeyim
  • 20-10-2012, 10:08:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya birisi yazar oda en az 2000 tl der, biraz bekle bence, bende beklemedeyim
    Her iphone 5 konusunda varsın gördüğüm en istekli iphone 5 hayranısın, bu gamershell nickli üyenin açtığı konudan sipariş vermiştik yarın geliyor söylediğine göre belki alanlar satışa çıkarabilir. belki almayanlar olursa liste açılabilir
  • 20-10-2012, 11:00:40
    #4
    Shifty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her iphone 5 konusunda varsın gördüğüm en istekli iphone 5 hayranısın, bu gamershell nickli üyenin açtığı konudan sipariş vermiştik yarın geliyor söylediğine göre belki alanlar satışa çıkarabilir. belki almayanlar olursa liste açılabilir
    bana 50 tl karla sat istersen yine sipariş geç
  • 20-10-2012, 13:37:38
    #5
    sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya birisi yazar oda en az 2000 tl der, biraz bekle bence, bende beklemedeyim
    onu diyen bile zor çıkıyor..

    iphone 5 bulmak uzayda hayat oldugunu bulmaktan daha zor..
  • 20-10-2012, 13:44:31
    #6
    28 ekimde bir sorun cıkmmazsa istanbula 3 tane iphone 5 geliyor. Elime gecince satısa cıkaracagım. Almamış olursanız o tarihe kadar pm atarım.
  • 20-10-2012, 13:47:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Türkiyede henüz yok diye biliyorum
  • 20-10-2012, 13:52:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu telefona o kadar para verene kadar gidin asus alın
  • 20-10-2012, 14:29:33
    #9
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 ekimde bir sorun cıkmmazsa istanbula 3 tane iphone 5 geliyor. Elime gecince satısa cıkaracagım. Almamış olursanız o tarihe kadar pm atarım.
    Teklifini bekliyorum hocam.

    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefona o kadar para verene kadar gidin asus alın
    İphone kullansaydın böyle demezsin. İphone bir dünya