oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 ekimde bir sorun cıkmmazsa istanbula 3 tane iphone 5 geliyor. Elime gecince satısa cıkaracagım. Almamış olursanız o tarihe kadar pm atarım.
Teklifini bekliyorum hocam.

WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu telefona o kadar para verene kadar gidin asus alın
İphone kullansaydın böyle demezsin. İphone bir dünya