Apollon06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede henüz yok diye biliyorum
Abim kullanıyor, 4ten tek farkı ekranının biraz büyük olması ve tavsiye etmiyorum telefonu iki elinizde kullanabiliyorsunuz iphone3-4 gibi tek elle avuç içinde baş parmak ile kullanılmıyor