Canım kardeşim, sen kendin diyorsun beya IOS kadar sınırlanamaz diye
Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.
Hayırlı forumlar.
performans androidle buluşunca olacakları söylüyorum

Bencede Android ve iphone kullanmayan biri olarak baya iddalı konuşuyorsunuz , Seviyenizi yükseltirseniz fikirlernizi alabilirim.
Bu arada sanal pazarda 2200e satanlar var . Onlarla bi konuş istersen
http://www.sanalpazar.com/Apple-Ipho...nu__isp4796933
ben iphone 5 32gb modelini 1732 tl ye aldım 1kasım gibi elimde olucak yurt dışında tanıdığınız varsa boşa fark ödemeyin