WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canım kardeşim, sen kendin diyorsun beya IOS kadar sınırlanamaz diye

Neyse tartışmayalım, performans bakımından üstün diyorum, takılıp res atacak diyorsun. Bu seviyedeki bir insanla daha fazla fikir alışverişi yapamam vesselam.

Hayırlı forumlar.
performans androidle buluşunca olacakları söylüyorum Bencede Android ve iphone kullanmayan biri olarak baya iddalı konuşuyorsunuz , Seviyenizi yükseltirseniz fikirlernizi alabilirim.


Bu arada sanal pazarda 2200e satanlar var . Onlarla bi konuş istersen
http://www.sanalpazar.com/Apple-Ipho...nu__isp4796933

ben iphone 5 32gb modelini 1732 tl ye aldım 1kasım gibi elimde olucak yurt dışında tanıdığınız varsa boşa fark ödemeyin