Neyi dünya hocam neyin kafasını yaşıyorsun?
Sürümlerde güncellemeleri yapıp elmayla hava atmak uğruna kakalamak mı dünya? Yada bakın benim elmam var diye göstermek mi dünya?
Tamamen kısıtlı bir sistem ne verirseniz onu kullanıyorsunuz.
Asus padfone 2 'yi bi araştırın derim. Iphone'den kat kat iyi.
13 megapixel 60 fps kamerası
Özel ses sistemi
135 gram ağırlığı
ve
The fastest Qualcomm® Snapdragon S4 quad-core CPU at 1.5GHz with 2GB RAM.
özelliği yeter. Snapdragon'u bi araştırın derim
550 nits super IPS+ ekranıda yeterli olur umarım.
hayırlı forumlar size
edit:
bu arada padfone 2, htc one x , galaxy s3 ve galaxy tab2 yi geride bırakan bir telefondur.
İphone'nu İphone yapan şey donanım değil siz halen oradamısınız? İphone eğer en tepedeyse bunun sebebi İos tur, Galaxy s4 çıksa 16 çekirdek işlemcide koysa benim için hiçbir önemi yok,jettaya binip Mercedesi kötüleyemem. onun yıldızı var alan bazı kişiler mercedes diye alabilir,peugeot 3008 de mercedes b serisi kafa kayaca kapışır donanımda ama sorsan herkes mercedes der.
Arabada Almanlar 1-0 önde herzaman güvenlikle konforla, direksiyonu tutmanla kaliteyi hissedersin, İşte iphone da öyle birşey. Eline alır İcloud'u kullanırsın İos'u kullanırsın ozaman İphone ve diğerleri dersin.
Kullanmadan sadece yorumlara bakanlara sadece gülüyorum. Okadar!