İphone kullansaydın böyle demezsin. İphone bir dünya
Neyi dünya hocam neyin kafasını yaşıyorsun?
Sürümlerde güncellemeleri yapıp elmayla hava atmak uğruna kakalamak mı dünya? Yada bakın benim elmam var diye göstermek mi dünya?
Tamamen kısıtlı bir sistem ne verirseniz onu kullanıyorsunuz.
Asus padfone 2 'yi bi araştırın derim. Iphone'den kat kat iyi.
13 megapixel 60 fps kamerası
Özel ses sistemi
135 gram ağırlığı
ve
The fastest Qualcomm® Snapdragon S4 quad-core CPU at 1.5GHz with 2GB RAM.
özelliği yeter. Snapdragon'u bi araştırın derim
550 nits super IPS+ ekranıda yeterli olur umarım.
hayırlı forumlar size
edit:
bu arada padfone 2, htc one x , galaxy s3 ve galaxy tab2 yi geride bırakan bir telefondur.