İphone'nu İphone yapan şey donanım değil siz halen oradamısınız? İphone eğer en tepedeyse bunun sebebi İos tur, Galaxy s4 çıksa 16 çekirdek işlemcide koysa benim için hiçbir önemi yok,jettaya binip Mercedesi kötüleyemem. onun yıldızı var alan bazı kişiler mercedes diye alabilir,peugeot 3008 de mercedes b serisi kafa kayaca kapışır donanımda ama sorsan herkes mercedes der.
Arabada Almanlar 1-0 önde herzaman güvenlikle konforla, direksiyonu tutmanla kaliteyi hissedersin, İşte iphone da öyle birşey. Eline alır İcloud'u kullanırsın İos'u kullanırsın ozaman İphone ve diğerleri dersin.
Kullanmadan sadece yorumlara bakanlara sadece gülüyorum. Okadar!
Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.
IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.
Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.
Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.
Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm