gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asus dediğiniz telefon daha pazarda yok siz ne içtinizki çıkmamış telefonu savunuyorsunuz Şuan piyasada olan en iyi android telefon samsung s3 olduğuna göre onla karşılaştırma yaparım.
Ayrıca ios 1ghz ile s3 yerinden oynatmıştır.
Asus isterse 10ghz yapsın yinede bir iphone olamaz . Sadece taklitçi Android olur ,google amcası ne derse onu yapmak zorunda kalan , ezik firmalardan olur.

Nokia W8 ile anlaşma yaptı en azından kaliteli windows firmasını arkasına alarak farkını ortaya koydu . Piyasayda bildiğim kadarı ile 3-4tane yeni telefon çıkardı . Bu telefonlar bile androidi sollar

Biz buna kalite diyoruz . Adamlar piyasayı sadece 2G 3G 3GS 4 4s ve iphone 5 ile dağıtıyor. Şekil değiştirme kaygısı olan bi firma olmadığını diğer apple ürünlerinde görebilirsiniz .
Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

Çıkmamış dediğiniz telefon;

ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil