sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone'u pahalı olduğu içinde alan var, İos olduğu içinde, Siz yani İphone düşmanları bırakında isteyen istediğini alsın, senin cebinden almıyor kimse merak etme, Ben Jettaya biniyorum Çıkıpta *** sırf yıldızı var diye mercedese biniyorlar desem sanane derler, senmi verdin parasını. bu işte öyle. kendi kazandığın parayla git asus al ama iphonela kıyaslamadan önce biraz kullan, veya kimseye iphone alma deme. bu iş yorumlara bakmaz
Yahu banane parasından arkadaşım kendi kendine konuşuyorsun yorumlarına baktımda yok samsungçu gelmesin felan. Ben samsungcu felan değilim.

İYİ NİYETLİ birisi olarak o fiyata çok daha iyi bir telefon alabileceğini söylüyorum.

iPhone kullandım diyorum, ne saçmalıyorsun hala anlamış değilim.

Buyrun siz iPhonecilere yenileyip kakalama stilleri;