WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

Çıkmamış dediğiniz telefon;

ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil
5 dk eline almakla iphone kullanmışmı oluyosun

5 6 ay iphone 4 veya 4s kullanmadığın belli,neyin mücadelesini veriyosun isteyen istediği telefonu alsın. Kimi parası çok diye iphone alır, kimi İos için alır,alamayanlarda senin gibi savunur durur yıllardır diğer telefonları.
Arkadaşım s3 alacaktı ona 4s aldırdım,şuan daha önce kullandığı telefonlar acaba telefonmu diye düşünüyor. S3 kullanana saygı duyarım ama asla almam sende asustan kar sağlamıyosan boşver bu boş lafları, önce bir iphone sahibi ol 5 6 ay kullan sonra deki övdüğünüz iphone 5 para etmez.