WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayfonu ayfon yapan sadece arkasındaki işaret ve özenti gençlerdir.

IOS dediğiniz işletim sistemi kısıtlı bir sistemdir. Apple size ne verirse onu kullanıyorsunuz. Attığınız yorumda kendi çamurunuzda kendiniz batmışsınız. Android öyle değil fakat. Sürekli geliştirilmeye açıktır.

Gerek yok vardı zaten iPhone önceden, sadece ilk başta da dediğim gibi özentilerin işi o kadar para vermek o telefona.

Gerçi asus padfone2 de 2200 felan olacak diyorlar. Ama emin olun herşey bakımından daha kaliteli ve güvenli. Ayrıca bu telefonu tablete takabiliyorsunuz.

Kendi attığınız yorumda kendiniz boğulmuşsunuz, iyiydi sesli güldüm
İphone'u pahalı olduğu içinde alan var, İos olduğu içinde, Siz yani İphone düşmanları bırakında isteyen istediğini alsın, senin cebinden almıyor kimse merak etme, Ben Jettaya biniyorum Çıkıpta *** sırf yıldızı var diye mercedese biniyorlar desem sanane derler, senmi verdin parasını. bu işte öyle. kendi kazandığın parayla git asus al ama iphonela kıyaslamadan önce biraz kullan, veya kimseye iphone alma deme. bu iş yorumlara bakmaz