WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galaxy Note II ' dir şuandaki performanslı android.

Çıkmamış dediğiniz telefon;

ASUS PadFone2 "En Android, En Tablet, En Telefon" - Video İncelemesi

Arkadaşım daha iPhone diyorsun saçma sapan konuşuyorsun. Spandragon 4S diyoruz dünyanın en iyi işlemcisi diyoruz daha iPhone diyorsun !

Kalite ve görünüm sıkıntısı dediğin şey sizin gibi takıntılılara kakalamaktan başka birşey değil
Sorun burda işte dünyanın en işlemcisi dünyanın en iyi rami vs vs vs ne yaparlarsa yapsınlar İOS olamazlar fark burda .

Örneğin Maclerde normal pclerdeki aynı özellik var ama aradaki fark kendi yazılımı .

Asus istediğini yapsın içine android 4 koyucak . 300-400 mb ram kullanımı olucak telefon 4-5 programda kasmaya başlıyacak ress atıcak vs vs vs diye devam edicek sonra millet custom rom aramaya başlıcak ...


Şuana kadar çıkıp 1 kişinin off iphone çok kasıyor custom rom var mı diyen çıktımı ?